szemkamerás

A szemkamerás mérés során a résztvevő tekintetének mozgását figyeljük meg.

Egy szemkamerás vizsgálat lehetőséget ad arra, hogy a résztvevő szemén keresztül lássuk a szem mozgását a megfigyelt termék, reklám vagy weboldal irányában. Például egy boltba betérve egy termék megfigyelése során választ ad olyan kérdésekre, mint például: melyik részét nézi meg először a csomagolásnak, milyen információkat keres meg először rajta, mennyi ideig nézi a terméket? A szemkövetés nem csak a szemmozgás követését teszi lehetővé, hanem meghatározza azt a pozíciót is, ahová egy személy egy adott pillanatban néz, és azt a sorrendet, amely szerint a szeme az egyik pontról a másikra mozdul. Egy szemkamerás kutatással a mérés szempontjainak és helyszínének függvényében 4-10.000 Forint között lehet keresni Tesco ajándékutalvány vagy készpénz formájában.

További módszertanok...